آخرین اخبار
کد مطلب: 146856
تشريح آخرين وضعيت فرهنگسراهاي چهارمحال و بختياري/ ۲ فرهنگسراي جديد تا قبل از عيد افتتاح مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/11/30 12:14:49
نمایش : 581
مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: ۱۰ فرهنگسرا در شهرستان‌هاي شهرکرد، کوهرنگ، بروجن، لردگان و فارسان در حال فعاليت هستند.

ابراهيم شريفي ، با بيان اينکه ۱۰ فرهنگسرا در شهرستان‌هاي شهرکرد، کوهرنگ، بروجن، لردگان و فارسان در حال فعاليت هستند، گفت: قرار شده در سفر رئيس جمهور به استان پروژه‌هايي که بالاي ۹۰ درصد پيشرفت داشته‌اند، معرفي شوند که فرهنگسراي لردگان، گندمان، فرادنبه، شلمزار، چگرد بن و سامان از جمله اين موارد هستند.

مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري افزود: ساختمان اداري چلگرد افتتاح شده و بقيه بخش‌ها باقي مانده است، در شهرستان اردل و فارسان نيز فرهنگسراهاي شهرستان فارسان و بابا حيدر و فرهنگسراي شهرستان اردل فعال هستند.

وي ادامه داد: فرهنگسراي شهرستان کيار در شهر شلمزار در دو فاز مورد استفاده قرار گرفته که پيشرفت خوبي داشته و فاز اول آن که ساختمان اداري است افتتاح شده و فاز دوم که نگارخانه هنري است باقيمانده که در ادامه افتتاح خواهد شد.

شريفي افزود: در بروجن نيز در بخش بلداجي با وجود اينکه يک مکان گردشگري بود اما هيچ مکان فرهنگي در اين بخش وجود نداشت که در حال حاضر موزه و خانه فرهنگي با اسم داراب افسر بختياري با اعتبارات ملي ساخته مي‌شود که تاکنون ۲۰ تا ۳۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته و تکميل آن زمان‌بر خواهد بود که در صورت تامين اعتبارات اين فرهنگسرا نيز افتتاح مي‌شود.

وي با بيان اينکه فرهنگسراي لردگان و بخش اداري فرهنگسراي شلمزار تا قبل از عيد سال ۱۴۰۱ افتتاح مي‌شود، افزود: ۷۰ درصد پروژه فرادنبه تکميل شده اما مشکلاتي دارد که اگر رفع شوند افتتاح مي‌شوند، در بروجن نيز بخشي موثر به نام پلاتو در حال ساخت مي‌باشد که تاکنون ۸۰ درصد آن ساخته شده و در سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.

منبع: فارس

 انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس